+38(044) 499 98 51
+38(067) 447 02 12

+38(044) 499 98 51
+38(067) 447 02 12

с 09:00 до 18:00

с 09:00 до 18:00

ВІДДАЛЕНИЙ ВІДДІЛ ЯКОСТІ 

З НАМ ЗРОСТАЄ КОНВЕРСІЯ ЗВЕРНЕНЬ У ПРОДАЖІ!

З НАМ ЗРОСТАЄ КОНВЕРСІЯ ЗВЕРНЕНЬ У ПРОДАЖІ!

ОЦИФРОВУЄМО ЯКІСТЬ РОБОТИ ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ 

заповніть дані для зв'язку
повинен починатися +38
Отримати консультацію

Менеджери і система продажів

Ми виявимо, з якими труднощями зустрічаються ваші менеджери і в який момент вони втрачають клієнта 

Ми виявимо, з якими труднощями зустрічаються ваші менеджери і в який момент вони втрачають клієнта 

Технології

Перевіримо, як заповнення CRM-системи вашими співробітниками впливає на  рівень прибутку компанії 

Перевіримо, як заповнення CRM-системи вашими співробітниками впливає на  рівень прибутку компанії 

Клієнти

Ми виявимо, про що мовчать ваші клієнти, і як за допомогою даної інформації збільшити вашу конкурентоздатність

Ми виявимо, про що мовчать ваші клієнти, і як за допомогою даної інформації збільшити вашу конкурентоздатність

Нам довіряють

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Кого посилює відділ якості

 

Менеджерів з продажу

Скільки додаткових клієнтів за місяць ви могли б отримати, якщо ваші менеджери максимально ефективно опрацьовували б кожен дзвінок і зустріч? Як визначити, в який момент вони посприяли зриву угоди? Ми оцифруємо якість роботи менеджерів, визначимо персональні зони росту і допоможемо досягти максимальної результативності

Для достягнення ваших цілей, заповніть форму нижче
повинен починатися з +38
Прокачати менеджерів

Маркетологів

Чому і коли саме втрачаються "гарячі ліди" та рекламний бюджет? За рахунок чого можливо збільшити конверсію лідів у продажі? Ми допоможемо визначити, чим ще цікавляться ваші клієнти, що викликає у них недовіру і заважає придбати

заповніть форму нижче
повинен починатися з +38
Маркетинг VS Відділ продажу

Керівників відділу продажів

Скільки часу у вас займає аналіз і контроль роботи співробітників? Скажіть, якщо ви делегуєте це нам, чи буде вам чим зайнятися в той час що звільниться? Ми допоможемо посилити ваших менеджерів і підвищити рівень прибутку, який приносить ваш відділ

заповніть форму нижче
повинен починатися з +38
Підвищити рівень прибутку відділу

СЕО/ Власників

Скільки нових клієнтів опрацьовують ваші менеджери за місяць? Скільки з них були втрачені назавжди? Чим займаються менеджери протягом дня? Як ви оцінюєте ефективність їхньої роботи? Клієнти, які у вас вже придбали товар чи послугу, дійсно задоволені результатом? Що насправді потрібно змінити, щоб підвищити лояльність клієнтів до вашої компанії?

Заповніть форму нижче
повинен починатися з +38
Отримати відповіді на ці запитання

Оцифровуйте якість роботи менеджерів. Дізнайтеся, що потрібно клієнтам для щастя та що підвищить ваш прибуток.
Ми допоможемо зробити це ефективно!

Оцифровуйте якість роботи менеджерів. Дізнайтеся, що потрібно клієнтам для щастя та що підвищить ваш прибуток. Ми допоможемо зробити це ефективно!

заповніть форму нижче
повинен починатися з +38
Зустрітися з питань мого бізнесу

Коли це корисно?

Віддалений відділ якості завжди корисний! Проте, максимальну користь ви зможете отримати в тих випадках, коли ваша компанія знаходиться на наступних етапах розвитку:

 

У вас є відділ продажу

У вас є відділ продажу

Від 3 до 50 менеджерів та більше, а також керівник відділу продажу або ж людина, яка виконує його функції

Від 3 до 50 менеджерів та більше, а також керівник відділу продажу або ж людина, яка виконує його функції

Для вас важлива репутація та конкурентоздатність на ринку

Для вас важлива репутація та конкурентоздатність на ринку

Коли ваша мета не виживання, а посилення всіх працюючих елементів: продукту, макретингу, відділу продажу, сервісу

Коли ваша мета не виживання, а посилення всіх працюючих елементів: продукту, макретингу, відділу продажу, сервісу

Ви готові до змін

Ви готові до змін

Ви готові "включити" і залучити вашу команду до трансформації для досягнення єдиної для всіх мети

Ви готові "включити" і залучити вашу команду до трансформації для досягнення єдиної для всіх мети

Ви готові до змін

Ви готові до змін

Ви готові почути вашого клієнта і взяти до уваги, що саме є важливим для нього при роботі з вашою компанією

Ви готові почути вашого клієнта і взяти до уваги, що саме є важливим для нього при роботі з вашою компанією

Найбільш розповсюджені 
"прогалини" у ланцюжку продажів:

Найбільш розповсюджені 
"прогалини" у ланцюжку продажів:

 
 

1. Якість продажів під час телефонних розмов і зустрічей.

1. Якість продажів під час телефонних розмов і зустрічей.

Скільки потенційних покупців втратив ваш найкращий менеджер сьогодні? Яка кількість звернень була проігнорована вашим відділом продажу? Скільки було витрачено рекламного бюджету даремно?

Скільки потенційних покупців втратив ваш найкращий менеджер сьогодні? Яка кількість звернень була проігнорована вашим відділом продажу? Скільки було витрачено рекламного бюджету даремно?

2. "Гарячі клієнти" потрапляють в "закрито і не реалізовано" та втрачаються через неякісне ведення CRM-системи.

2. "Гарячі клієнти" потрапляють в "закрито і не реалізовано" та втрачаються через неякісне ведення CRM-системи.

Яка кількість ваших потенційних покупців ще не прийняли рішення, але вже потрапили в "нецільовий дзвінок" або "закрито і не реалізовано" вашої CRM-системи? Яку кількість додаткового прибутку ви могли б отримати?

Яка кількість ваших потенційних покупців ще не прийняли рішення, але вже потрапили в "нецільовий дзвінок" або "закрито і не реалізовано" вашої CRM-системи? Яку кількість додаткового прибутку ви могли б отримати?

3. Порушено взаємозв'язок між маркетингом та менеджерами з продажу.

3. Порушено взаємозв'язок між маркетингом та менеджерами з продажу.

Неякісне ведення CRM-системи менеджерами - неточна аналітика - неповна інформація - неякісний лід - втрачений прибуток

Неякісне ведення CRM-системи менеджерами - неточна аналітика - неповна інформація - неякісний лід - втрачений прибуток

 

Як ви оцінюєте своїх менеджерів з продажу?
Яку кількість нових клієнтів ви можете
ще отримувати?

Як ви оцінюєте своїх менеджерів з продажу?
Яку кількість нових клієнтів ви можете
ще отримувати?

заповніть, будь ласка, ваші дані для зв'язку

Як ми збільшимо рівень продажів у вашій компанії

Як ми збільшимо рівень продажів у вашій компанії

 

Аудит воронки продажів

Аудит воронки продажів

Люди і технології. Аналізуємо якість роботи менеджерів за п'ятьма основними етапами переговорів, а також якість ведення CRM-системи. Ви дізнаєтеся, які заперечення виникають у ваших клієнтів і як менеджери їх опрацьовують, чи закривають вони угоди і скільки гарячих клієнтів потрапляють в "закрито та не реалізовано"

Люди і технології. Аналізуємо якість роботи менеджерів за п'ятьма основними етапами переговорів, а також якість ведення CRM-системи. Ви дізнаєтеся, які заперечення виникають у ваших клієнтів і як менеджери їх опрацьовують, чи закривають вони угоди і скільки гарячих клієнтів потрапляють в "закрито та не реалізовано"

Опитування клієнтів

З'ясуємо у ваших клієнтів, чого саме їм не вистачає, що їм не подобається або що вам варто поліпшити в бізнес-процесі, сервісі, продукті або елементах маркетингу. Ви отримуєте готовий план дій щодо підвищення лояльності клієнтів

З'ясуємо у ваших клієнтів, чого саме їм не вистачає, що їм не подобається або що вам варто поліпшити в бізнес-процесі, сервісі, продукті або елементах маркетингу. Ви отримуєте готовий план дій щодо підвищення лояльності клієнтів

Навчання менеджерів

Навчання менеджерів

Проводимо "процес-аналіз" дзвінків і зустрічей, тренінги з продажу з фокусом на практику, індивідуальні коучінги з продажу. Впроваджуємо системи самонавчання і самоаналізу. Все, що необхідно для постійного розвитку ваших співробітників

Проводимо "процес-аналіз" дзвінків і зустрічей, тренінги з продажу з фокусом на практику, індивідуальні 
​коучінги з продажу. Впроваджуємо системи самонавчання і самоаналізу. Все, що необхідно для постійного розвитку ваших співробітників

Системний контроль результатів та вдосконалення системи мотивації

Здійснюємо регулярний контроль якості роботи менеджерів, яка за бажанням може впливати на їхню заробітну плату. Надаємо оперативний зворотній зв'язок керівникам.

заповніть будь ласка форму нижче
повинен починатися з +38
Підвищити рівень продажу

У результаті

 

Команда професіоналів

Менеджери досягнуть рівня лідера продажу. Якість обслуговування клієнтів підвищиться у всьому відділі продажів

Менеджери досягнуть рівня лідера продажу. Якість обслуговування клієнтів підвищиться у всьому відділі продажів

Зростання продажів

За рахунок системного контролю та оперативного зворотнього зв'язку ви отримуєте відчутний результат у продажах вже на 2-му місяці нашої спільної роботи

За рахунок системного контролю та оперативного зворотнього зв'язку ви отримуєте відчутний результат у продажах вже на 2-му місяці нашої спільної роботи

Лояльність клієнтів

За рахунок лояльності клієнтів процес продажу буде легшим для менеджерів

За рахунок лояльності клієнтів процес продажу буде легшим для менеджерів

 
 
 
 

Як збільшиться ваш прибуток, якщо конверсія вашого відділу продажів виросте у 1,5 рази?

Як збільшиться ваш прибуток, якщо конверсія вашого відділу продажів виросте у 1,5 рази?

Пройдіть простий тест з 4 питань і дізнайтеся, чи зможете ви збільшити продаж без розширення штату і додаткових рекламних витрат.

Шаг 1 /
Пройти тест

Почати співпрацювати - легко!

 

Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом

Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом

Обговоримо цілі і виконаємо первинний аудит вашого відділу продажу

Запропонуємо варіанти розвитку вашого відділу продажу та узгодимо вартість

Підпишемо договір і почнемо посилювати продажі в вашій компанії

 
заповніть будь ласка форму нижче
повинен починатися з +38
Зв'язатися з нами

Додатково

 

Розробляємо систему мотивації

 

Створюємо та посилюємо скрипти продажів

 

Що кажуть про НАС власники, керівники
та менеджери:

 

 
 
 

Наші клієнти рекомендують

Є також клієнти, які готові розповісти про нашу спільну роботу:

Зворотній зв'язок та подяка клієнта: 

"Хочу выразить благодарность компании DOitWELL и непосредственно Юлии Кишиньке, за проработку отдела качества для компании Zbird "Jewellery". 
Подключив отдел качаства, мы смогли выявить и оперативно решить вопросы, которые волнуют наших клиентов, в таких плоскостях, на которые мы не обращали внимания. Это были маленькие мелочи, но как оказалось покупатель им уделяет намного больше внимания, чем мы ранее оценивали. Служба качества дала понять, насколько профессиональны наши сотрудники и где им стоит поднять навыки и компетентность, как более точно доносить информацию клиенту. 
Служба качества помогла нам увеличить количество продаж, качество продукта и оперативно реагировать, на потребности клиента которые актуальны именно в данный момент. Считаю, каждая компания должна иметь службу качества, чтобы не терять обратную связь с клиентом." 
Шевченко Сергій
Власник і керівник компанії "Zbird Jewellery"
Кейс:

Старт проекту з нуля спільно із командою клієнта. Ми дослідили ринок та портрет цільової аудиторії компанії, завдяки чому, протягом 6 місяців налаштували та відпрацювали систему залучення та взаємовідносин з клієнтами компанії. 
MUDRA - ще один з яскравих прикладів клієнтоорієнтованого бізнесу з працюючим "Сарафанним радіо", гарним рівнем клієнт-сервісу, який відслідковується протягом усього циклу співпраці з клієнтом. Це компанія, якість послуг якої ми можем сміливо рекомендувати друзям та знайомим. Співпраця з нами також дає вам можливість отримати індивідуальну систему лояльности компанії MUDRA.


Зворотній зв'язок та подяка клієнта:

"Висловлюємо подяку команді DOitWELL за професіональний підхід, командну роботу, оперативність та чіткість.
Компанія DOitWELL вивчила ринок освітніх послуг, проаналізувала найбільш прийнятні для нас варіанти розвитку та разробила стратегію руху, яка дозволила в мінімальні терміни досягти поставлені цілі:
• Забезпечення вхідних звернень в компанію;
• Створення в компанії маркетингової системи, яка дозволяє легко контролювати процеси, підрядників, продажі;
• Підготовка спеціаліста маркетингу зі штату компанії.
Компанія DOitWELL також допомогла систематизувати роботу відділу продажів за допомогою впровадження СRМ-системи та сервісу телефонії, налаштували аналітичну систему та воронку продажів.
Варто відмітити чітке планування зустрічей та термінів по реалізації стартегії, що дозволило швидко рухатись та одразу приймати рішення.
Команда DOitWELL – це справжня ефективна допомога вашому бізнесу, справжні професіонали, не тільки в питаннях маркетингу та продажів, а просування бізнесу загалом. Протягом всієї роботи з нами були зацікавлені в повній реалізації наших цілей та стали справжніми друзями нашої компанії."
Тетяна Шевченко
Директор "MUDRA.ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ"
Кейс:
 

Ми глибоко дослідили потреби кожного сегмента цільової аудиторії, а також як ці потреби закриває ринок і що саме НЕ закриває. Після чого спільно, однією командою, оновили і посилили продукти компанії, що повністю виокремило компанію на ринку. У зв'язку з посиленням продуктів компанії, ми спільно створили нове позиціонування компанії і допомогли розкрити його в усіх рекламних інструментах і каналах зв’язку.

Компанія ISTAT24 - це високоякісний клієнто-орієнтований продукт, який закриває потреби як власників, так і комерційних директорів, маркетологів. Компанія знаходиться на етапі ребрендингу, однак якщо ви є нашим клієнтів, ви можете вже застосовувати нові продукти у себе в бізнесі і отримати персональну систему лояльності від нашої компанії.


Зворотній зв'язок та подяка клієнта:

Наша компания являлась клиентом DOitWELL в 2017 году. Мы очень довольны работой с этой компанией, и поэтому не без гордости можем рассказать, как это было, и что мы сделали. У нас была задача глобальная – в связи с изменением позиционирования перенастроить систему маркетинга, провести рекламные кампании, понять, что дает нам отдачу, и работают ли те или иные стратегии продвижения.

В общем, мы остались довольны сотрудничеством. Девочки профессионалы своего дела. Все четко, эффективно и в срок. И если мы скажем, что наши ожидания оправдались – это будет неправдой. А все потому, что им удалось превзойти наши ожидания. Спасибо за работу, будем рады сотрудничать снова!
Александр Макаровський і Катерина Пучко
Перша українська платформа скрізної аналітики Istat
Кейс:
 

Ринок високонкурентний. У даного клієнта ми оптимізували бізнес-процеси в рамках віддів продажу та контакт-центру. Налаштували взаємозв'язок контакт-центру та відділів продажів в рамках трьох ЖК, а також інтегрували CRM-систему з телефонією і call-tracking. Навчили три відділи продажів користуватися системою, а також надали технічний супровід тримаючи на контролі якість заповнення та рівень адаптації менеджерів до нової системи. Компанія працює системно і послідовно з кожним своїм клієнтом.


Зворотній зв'язок та подяка клієнта:

Администрация компании Novbud благодарит коллектив компании DOitWELL за качественное проведение работ по внедрению CRM-системы в отдел продаж и контакт-центр нашей компании.

В процессе реализации задачи ребята из компании DOitWELL показали себя как высокопрофессиональные специалисты, которые следят за качеством выполненной работы. Квалифицированные сотрудники компании используют комплексные решения и индивидуальный подход, исходя из потребностей и целей, возможностей клиента.
Отдельно хотим отметить оперативность решения задач и постоянную поддержку, как по вопрос CRM-системы так и по вопросам интеграции телефонии и системы call-tracking.
Кокот А.А
Замісник директора з продажів "Novbud"
Кейс:

Компанія звернулася із завданням - розподілити навантаження між лікарями та залишити при цьому високу лояльність клієнтів. В результаті зміни відбулися у багатьох аспектах компанії, включаючи маркетинг та бізнес-процеси. Компанія знаходиться на стадії втілення змін. Основний канал реклами -  "Сарафанне радіо". Ми сміливо рекомендуємо цю компанію як клієнто-орієнтовану.


Зворотній зв'язок та подяка клієнта:

Стоматологическая клиника «Лилия Эстет», в лице главного врача Бойко Людмилы Станиславовны выражает искреннюю благодарность Вашей компании, в частности Юлии, Елене за проделанную плодотворную работу.
Мы благодарим Вас за индивидуальный подход. За то, что Вы «влились» в нашу компанию, «прочувствовали ее изнутри» и на основе этого разработали эффективную маркетинговую стратегию, а также предложили комплекс мероприятий для ее реализации. 
Для нас очень важны и полезны Ваши рекомендации и профессиональное мнение, готовность помочь нам в решении любого вопроса.
Отдельное «спасибо» хочется сказать за Вашу человечность. Вы всегда отзывчивы, искренние, порядочные, с пониманием и терпением относитесь к нашим просьбам и «капризам». 
Хочется пожелать Вам энергии, сил, успехов, процветания и достижения новых вершин в бизнесе.
Надеемся на дальнейшее сотрудничество и верим в сохранение сложившихся деловых и дружеских отношений. 
Бойко Людмила Станиславовна
Стоматологічна кліника "Лілія-Естет"
 
Кейс:

Компанія звернулася із запитом підвищити рівень утримання клієнтів та сформувати лояльність. Ми детально дослідили всіх клієнтів центру та їх взаємозв'язок усередині центру в усіх напрямках діяльності та розробили поетапний план дій для вирішення завдання, включаючи перехід на нову аудиторію й відсіч "не своїх" клієнтів. Як результат, на 5 місяць роботи за розробленим планом клієнт мав ріст відгуків в соціальній мережі з оцінки 1 до стабільної оцінки 4-5, а кількість продажу зросла на 40%.

Зворотній зв'язок та подяка клієнта:

Центр отдыха MAXIMUM - выражает благодарность коллективу компании DoItWell за креативный подход к работе, внимательность к потребностям клиента и качественную проработку всех деталей проекта.
Работали с компанией DOitWELL в сентябре-октябре 2017 года. В течении месяца команда DOitWELL провела анализ конкурентов и анализ текущей ситуации по нашей компании, разработала пошаговый план развития и, как приятный бонус, проработала WOW-эффекты по каждой из услуг нашего центра отдыха.
Работали совместно, как одна команда. Было интересно, продуктивно и информативно. Спасибо большое ребятам за профессионализм и классный сервис. 
Особенно хочется отметить профессионализм специалистов, работавших над разработкой маркетинг стратегии, Юлии и Елены. Очень приятно, что даже после сдачи проекта, ваша компания поддерживает партнерские отношения и всегда готово помочь консультацией и советом. Надеемся на дальнейшее сотрудничество, такое же успешное и плодотворное. Желаем специалистам успехов и благополучия, а компании — достижения новых высот в развитии бизнеса.
Руслан Богайчук
Центр відпочинку MAXIMUM
Кейс:

Ринок висококонкурентний. Після дослідження різних сегментів клієнта і того, які потреби задовольняє ринок, були розроблені нововведення для компанії та ринку на рівні продукту і клієнт-сервісу компанії. Компанія знаходиться на стадії реалізації, тому розголошувати результати впровадження змін ми зможемо лише через 6 місяців після впровадження. Однак скажемо, що й самі із задоволенням будемо постійними клієнтами оновленого продукту даної компанії.

Зворотній зв'язок та подяка клієнта:

ТОВ «Епоха Інтернаціональної Освіти» розпочала співпрацю з командою консультантів DOitWELL в 2017 році.

Під час співпраці співробітники компанії DОItWell неодноразово довели свій високий рівень професіоналізму, компетентність у питаннях організації й проведення маркетингових досліджень, високу орієнтованість на клієнта, креативність в розробці індивідуальних стратегій виходу на нові ринки та відповідальне ставлення до своєї роботи. Нам було запропоновано принципово новий підхід до звичних речей, розроблена вдала стратегія пошуку нових клієнтів. 
Ми сміливо рекомендуємо консультантів DOitWELL в якості компетентного підрядника для розробки стратегій розвитку, маркетингових досліджень, пошуку, обробки, аналізу та роз'яснення інформації.
Олена Юзькова
Компанія "Епоха Інтернаціональної Освіти"
Спільний кейс з нашими партнерами Школа Продаж Марценко:

Ринок послуг таксі. Оптимізували бізнес-процеси в рамках відділу продажу. Налаштували взаємозв'язок контакт-центру та клієнтів. Розробили мотивацію для персоналу. Навчили відділ продажу працювати системно і послідовно з кожним клієнтом в оновленій системі. Провели серію навчальних тренінгів, які посилили навички менеджерів. За рахунок такого підходу - одночасної роботи з технологіями і людьми, клієнт одержав сильний результат за короткий термін.

Зворотній зв'язок та подяка клієнта:

Огонь)))) Ребята внедрили нам ЦРМ, прописали мотивацию, автоматизировали процессы, систематизировали контроль, провели серию обучающих тренингов и т.д. Все на высшем уровне. Продажи сходу увеличились на 40%, а прибыль на 55%)) Рекомендую)))
Богдан Бубра
Власник компанії U-Drive
 

Про проек DOitWELL :

 

DOitWELL екосистема управління продажами та якістю обслуговування. Ми віримо в те, що то як компанія формує відносини з зовнішніми і внутрішніми клієнтами - визначає її успіх. Ми поєднали в собі всі необхідні інструменти, щоб допомогти вам побудувати і трансформувати ці взаємини максимально ефективно, комфортно, швидко з легко вимірюванними і керованими KPI.

Наша команда

Для посилення вашого бізнесу ми задіємо цілу команду 

 

Коучі и тренери

  • 2 сертифікованих бізнес-коуча;
  • 2 коуча з продажів;
  • 3 тренери з продажів
  • 2 сертифікованих бізнес-коуча;
  • 2 коуча з продажів;
  • 3 тренери з продажів

Куратори та акаунти

  • 3 куратори проектів;
  • 3 project-менеджери
  • 3 куратори проектів;
  • 3 project-менеджери

Невидимий фронт

  • 5 спеціалістів, що аналізують дзвінки;
  • 30 тайних покупців;
  • 4 спеціалісти по роботі із зворотнім зв'язком клієнтів
  • 5 спеціалістів, що аналізують дзвінки;
  • 30 тайних покупців;
  • 4 спеціалісти по роботі із зворотнім зв'язком клієнтів

Інтегратори CRM

  • Власні інтегратори та менеджери із перевірки CRM-якості;
  • Сертифіковані партнери 
    amoCRM
  • Власні інтегратори та менеджери із перевірки CRM-якості;
  • Сертифіковані партнери 
    amoCRM

Відділ якості:
віддаленний чи внутрішній?

Відділ якості:
віддаленний чи внутрішній?

 

Віддаленний

1.

Коли необхідна відсутність суб'єктивності поглядів і особистого ставлення

Коли необхідна відсутність суб'єктивності поглядів і особистого ставлення

2.

Коли немає необхідності розширювати штат, збільшувати податкове навантаження і витрати на облаштування робочих місць

Коли немає необхідності розширювати штат, збільшувати податкове навантаження і витрати на облаштування робочих місць

3.

Коли CRM-система і телефонія дозволяють працювати віддалено

Коли CRM-система і телефонія дозволяють працювати віддалено

 
і ми зв'яжемося з вами
повинен починатися з +38
Інтегрувати віддалений відділ якості

Внутрішній 

1.

Коли у великій компанії немає ERP-систем, і всі питання можливо вирішити лише шляхом перебування фізично в офісі кожного дня

Коли у великій компанії немає ERP-систем, і всі питання можливо вирішити лише шляхом перебування фізично в офісі кожного дня

2.

Коли у співробітників компанії не вистачає внутрішньої мотивації й самодисципліни для досягнення мети, та необхідно прискорювати всі процеси

Коли у співробітників компанії не вистачає внутрішньої мотивації й самодисципліни для досягнення мети, та необхідно прискорювати всі процеси

3.

Якщо технічна сторона (запис відео або аудіо) не дозволяє здійснювати контроль якості роботи віддалено

Якщо технічна сторона (запис відео або аудіо) не дозволяє здійснювати контроль якості роботи віддалено

 
і ми зв'яжемося з вами
повинен починатися з +38
Інтегрувати внутрішній відділ якості

Бажаєте посилити ваш бізнес?

Бажаєте посилити ваш бізнес?

Давайте обговоримо це за чашкою кави!

Організувати зустріч
 

НАШІ ПАРТНЕРИ:

 
 
 

Наші контакти

+38 (044) 4999851
+38 (067) 4470212
diwcooperation@diw.com.ua

Посилимо ваш бізнес разом!